Մուտք

Օնլայն պատվեր

Ընտրեք ապահովագրության տեսակը՝

Պատվիրել

Գրանցվել

Աշխատանք

ՆԱԻՐԻ ԻՆՇՈՒՐԱՆՍաշխատակից դառնալով` Դուք կմիանաք մասնագետների թիմին, որտեղ յուրաքանչյուրը հստակորեն գիտակցում է սեփական աշխատանքի դերն ու կարևորությունն Ընկերությունում, որտեղ ձեռքբերումներն ու հաղթանակները կազմակերպված թիմային աշխատանքի արդյունք են և որտեղ աշխատանքային մասնագիտական աճի շնորհիվ Ձեզ հնարավորություն է տրվում լավագույնս դրսևորել գործնականում ձեռք բերած գիտելիքներն ու հմտությունները՝ կերտելով Ձեր ապագան:

 

Եթե Դուք հետաքրքրված չեք հայտարարված թափուր աշխատատեղերով կամ տվյալ պահին թափուր աշխատատեղի հայտարարություն չկա, ապա կարող եք ուղարկել Ձեր ինքնակենսագրականը hr@nairi-insurance.am էլ. փոստի հասցեին` էլ. նամակի անվանման դաշտում անպայման նշելով աշխատատեղի անվանումը, որի համար Դուք դիմում եք: Ձեր ինքնակենսագրականը կպահպանվի մեր տվյալների շտեմարանում և կդիտարկվի համապատասխան թափուր աշխատատեղի առկայության դեպքում:

Թափուր աշխատատեղեր՝

ՄԻՋԻՆ PHP ԾՐԱԳՐԱՎՈՐՈՂ (Ծրագրավորման բաժին)

Աշխատանքի նկարագրություն՝

ՆԱԻՐԻ ԻՆՇՈՒՐԱՆՍ ապահովագրական ընկերությունը  փնտրում է պայծառ և մոտիվացված միջին PHP ծրագրավորողներ`մեր թիմին միանալու և մեզ ավելի ուժեղ դարձնելու համար: Դուք կունենաք հետաքրքիր պորեկտներն, ահատական առաջադրանքները ու սովորելու ու աճելու մեծ հնարավորություն

Աշխատանքային պարտականություններ

  • մասնակցել ծրագրային ապահովման զարգացման բոլոր փուլերին, վերլուծությունից, պահանջների հավաքումից մինչեւ իրականացում / կոդավորում և փորձարկում,
  • գրավոր /բանավոր նկարագրած ակնկալիքները և տեխնիակական նկարագրերը վերածել վերջնական ծրագիրի/հավելվածի/էլեկտրոնային լուծման, որը համապատասխանում է հաճախորդի/պատվիրողի ակնկալիքներին
  • իրականացնել համակարգի առանձնահատուկ  մոդուլների ծրագրավորումը, տ,
  • իրականացնել ամբողջովին նոր ՝ անկախ ծրագրերի և հավելվածների մշակում հաճախորդների համար, և դրանց ինտեգրումը առկա համակարգերի հետ
  • իրականացնել Ընկերության վեբ-կայքի ընթացիկ սպասարկումը, նոր մոդուլների և ֆունկցիաների մշակումն ու ծրագրավորումը;
  • իրականացնել աղբյուրի հսկողություն, ծրագրի և կոդի նախա-թեստավորում և հետագա բացահայտած բացթողումների ուղղում։
  • Մշակել և պահպանել նոր և առկա PHP վեբ հավելվածները։
  • ճիշտ ժամկետների մեջ և որակով իրականացնել հանձնարարված ծրագրերը, հավելվածները, լրացուցիչ մոդուլները՝ համաձայն պլանի    
  • Կոդի պատշաճ փաստաթղթավորման պատրաստում և տվյալների մոդելավորում,
  • Կոդի փաստաթղթերի գրում, տարբերակների պահում

Անհրաժեշտ հմտություններ

 

  • PHP, T-SQL, JavaScript and jQuery գիտելիքներ,
  • HTML/CSS,
  • Zend framework
  • Առնվազն 3 տարվա փորձ ծրագրավորման ոլորտում, սեփական նախագծերի առկայություն
  • խնդիրների ձևակերպման և ալգորիթմացման հիմունքների իմացություն, 
  • ծրագրավորման լեզուների իմացություն,
  • տեղեկատվության կոմպլեքսային պաշտպանության կազմակերպման համակարգերի, չթույլատրված օգտագործման կանխարգելման միջոցների իմացություն,
  • օտար լեզուների իմացություն /ռուսերեն, անգլերեն, այլ/
  • վերլուծական մտածողություն,
  • բազմաթիվ խնդիրներ միաժամանակ կառավարելու ունակություն,
  • քննադատություն ընդունելու ունակություն
  • փոփոխություններին հարմարվելու ունակություն,
  • արագ սովորելու և ընկալելու ունակություն,
  • մասնագիտական ոլորտում և նորագույն տեխնոլոգիաների ոլորտում անընդհատ զարգացման ձգտում

Պահանջվող թեկնածուի մակարդակը: Միջին մակարդակ

Աշխատավարձ: մրցակցային

Լրացուցիչ տեղեկություն

Եթե հետաքրքրված եք մեր աճող թիմին միանալով, խնդրում ենք ուղարկել Ձեր CV- ին hr@nairi-insurance.am էլեկտրոնային հասցեով` նշելով «PHP Developer» նամակի «դաշտում»:

Մասնագիտական հմտություններ

jQuery

PHP Zend Framework

JS concepts and frameworks

HTML/CSS

Անձնական հմտություններ

Հարմարվողականություն

Տրամաբանական մտածողություն

Սթրեսակայունություն

Ինքնամոտիվացվող

ՄՌ Տաղանդների հավաքագրման և զարգացման պատասխանատու

Աշխատանքի նկարագրություն՝

Նաիրի ինշուրանս ունի շատ տաղանդավոր աշխատակիցներ, և մենք փնտրում ենք այն մեկին, ով կաջակցի այդ ներուժի բացահայտմանն ու զարգացմանը։

Աշխատանքային պարտականություններ՝

  • Վերահսկել և շարունակաբար բարելավել աշխատակիցների ընտրության և ընդունման գործընթացը, ներառյալ անձնակազմի հավաքագրման զանզան աղբյուրներից օգտվելը, տարբեր գործիքների, հավաքագրման առաջադեմ մեթոդների և տեխնոլոգիաների օգտագործումը։ Ապահովել շուկայում հասանելի լավագույն աշխատակիցների ընտրությունը,  
  • Վերահսկել աշխատակիցների ադապտացման արդյունավետ կազմակերպումը, տեղադրել և իրականացնել նոր աշխատակիցների պրակտիկ ուսուցանմանն ուղղված միջոցառումներ և  ադապտացման/փորձաշրջանի արդյունավետության գնահատում,
  • Վերահսկել աշխատակիցների ուսման և զարգացման կարիքների գնահատումը, զարգացմանն ուղղված միջոցառումների ծրագրավորումն ու իրականացումը, ներառյալ՝ ֆորմալ և ոչ ֆորմալ դասընթացների կազմակերպումը, ինքնուսուցման հնարավորությունների և ուսումնական նյութերի հասանելիության ստեղծումը, փորձի փոխանակումը և ռոտացիաները բաժինների միջև, և այլն։ Վերահսկել ուսումնական միջոցառումների և դասընթացների արդյունավետության գնահատումը,
  • Վերահսկել աշխատակիցների գիտելիքների և կարողությունների գնահատման գործընթացը,
  • Կազմակերպել միջոցառումներ աշխատակիցների բավարարվածության, մոտիվացվածության և ներգրավվածության ուղղությամբ, ներառյալ աշխատակիցների արժևորման համակարգի ներդնում, տարբեր միջոցառումներ, թիմային աշխատանքների կազմակերպում, աշխատակիցների ներգրավում տարբեր նախաձեռնություններում, ներքին հաղորդակցություն, և այլն,
  • Մարդկային Ռեսուրսների ղեկավարի հանձնարարությամբ կամ նրա գիտությամբ աշխատանքային շուկայի բոլոր գործիչների հետ վարել բանակցություններ,  ներառյալ՝ տարբեր ուսումնական հաստատությունների, մասնագիտական խմբերի, կազմակերպությունների, պետական մարմինների և այլ շահագրգիռ/գործող կողմերի հետ,
  • Ներկայացնել ՄՌ հետ կապված համապատասխան հաշվետվություններ,
  • Կատարել այլ առաջադրանքներ ղեկավարի կողմից:

 

Անհրաժեշտ հմտություններ՝

 

  • Մարդկային ռեսուրսների կառավարման խորացված գիտելիքներ,
  • Առնվազն 3 տարվա աշխատանքային փորձ անձնակազմի հավաքագրման, ուսուցման, զարգացման և տաղանդների կառավարման գործընթացներում,
  • ՀՀ աշխատանքային շուկայի և դրա առանձնահատկությունների իմացություն, բիզնեսի կառավարման հիմունքներ,
  • ՀՀ Աշխատանքային օրենսգրքի ընդհանուր իմացություն, ռազմավարական մտածելակերպ և համակարգային մոտեցում,
  • Առաջնորդություն և մարդկանց կառավարում, ժամանակի և առաջադրանքների կառավարում և ճիշտ պատվիրակում (դելեգացում),
  • Կազմակերպչական աշխատանքներ իրականացնելու ունակություն,
  • Հաղորդակցվելու` ներառյալ լսելու ունակություն,
  • Փոփոխություններին կառավարման և կոնֆլիկտների լուծման ունակություն, անընդհատ զարգացման ձգտում,
  • Համակարգչային հմտություններ, վստահելի, պատրաստակամ թիմում աշխատելու։

 

 

Եթե Դուք վստահ եք, որ համապատասխանում եք այս պաշտոնին, ապա մենք ուրախ կլինենք Ձեզ հետ հանդիպել։ Խնդրում ենք ուղարկել Ձեր ինքնակենսագրականը hr@nairi-insurance.am հասցեին մինչև սեպտեմբերի 30-ը՝ նամակի թեմա դաշտում նշելով «Տաղանդների հավաքագրման և զարգացման պատասխանատու»։